Lillskruff

 
Lillplutten blir mer och mer kelig och modig. Kommer frivilligt och lägger sig i sängen hos mig. Får ibland använda honom som kudde en liten stund. Älskade bebis. Vad vore mitt liv utan mina katter? I övrigt är väl livet... OK. Inte så mycket mer, inte så mycket mindre. Dansar två ggr i veckan och kör nåt kombinerat styrke/konditionspass en dag. Det fjärde passet som jag försöker få till har det inte gått så bra med... men snart så kanske. Annars känns det mest som jag jobbar. Även om det inte är heltid så är det varje dag och jag är väldigt less på att jobba kvällar och helger. Det är ju då som mina vänner är lediga. Men det är inte för alltid. Det finns ljus i tunneln.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0