Det är sommar nu!

Jag hade badpremiär redan 24 maj, lite kallt i vattnet men så himla varmt och fint väder den dagen så det behövdes! Sedan har det grillats, vi har hängt på uteserveringar och i olika parker, cyklat en massa och sånt man gör på sommaren när man har mer energi och liksom inte behöver lika mycket sömn. Joni växer så det knakar, tiden går så fort. Hoppas få se henne i helgen då det va nån vecka sedan sist. Pappa och Anette var ner en sväng men fick bara träffa dem en dag pga jobb och så skulle de vidare till Nyköping på bröllop.
Nästa vecka kommer Sandra ner och ska jobba här nån månad tror jag. Och så blir det midsommar och sommarstängt på salongen v. 26, 30-31. Så det blir lite ofrivillig (?) semester. Way out west i augusti. Jag har inga bestämda planer för min ledighet, tar det lite som det kommer. Jag vill tillbaka till USA en sväng, hälsa på släkten, så jag ska försöka spara pengar till det. Är det fint väder i Sverige så är ju det inga problem att vara hemma. 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0