Fina vänner

De där vännerna man inte träffar så ofta men som man ändå alltid står nära. Vad fint det är. Efter jobbet igår cyklade (vinglade) jag till city och träffade Maria. Kikade lite på stan tills Erik och barnen kom från Skansen. Sedan gick vi på restaurang och åt god mat, drack en stooor öl och åt efterrätt. Så himla trevligt. Erik var så gullig och bjöd mig. :) Efter middagen tyckte Erik att jag och Maria skulle stanna och ta en drink så kunde han gå hem med barnen. Vem tackar nej till ett sådant erbjudande? Så jag och Maria gick till Clarion Sign och hittade till deras terass. Där drack vi en drink och så dök Helena upp. Och bartendern gav oss en drink. En fin kväll helt enkelt. Lite mer vingligt att cykla hem bara. Nej då, så roligt hade vi inte.. ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0