Bultsaxen

I förrgår va jag på bodybalance. Nån blandning av yoga, pilates och nåt mer. Väldigt lugnt o stillsamt pass men när jag vaknade igår kändes det ändå att jag gjort nåt. Så det var bra. Jag känner mig väldigt harmonisk efter sådana lugna pass.

Igår hade jag inget pass bokat så efter jobbet kollade jag vad som fanns o åkte till odenplan för street. Det var ett väldigt roligt men svårt pass. Alla kombinationer gick så fort till reggeaton-musik. Han som hade passet va grym på att dansa! Slut blev jag iaf o eftersom jag skulle träffa Linda o Helena på aw efter träningen så hade med mig duschgrejer. När jag hoppat ur träningskläderna för att duscha låser jag skåpet men inser direkt att nyckeln ligger i skåpet. Där står jag i handduk men duschkräm i handen o undrar hur dum man får bli?! Som tyr var gick en tjej o hämtade receptionisten o hon klippte sedan upp låset. Detta är en av anledningarna till att jag alltid duschar hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0