1v

Det har gått en hel vecka sedan jag flyttade in. Har hunnit få väldigt bra ordning redan. Jag trivs jättebra. I fredags hade jag mina fina tjejer på besök o vi skålade o dansade av lycka här hemma. Jobbet flyter på bra. Nu ska bara alla rutiner komma igång ordentligt. Då menar jag komma upp tidigare på morgonen, träning (kanske t.o.m. morgonträning), matlådor o sånt där nyttigt o vuxet som jag senaste halvåret slarvat med lite grann... Jag känner dock redan nu att jag är på god väg. :) Jag älskar mitt liv, jag är lycklig. Jag måste nypa mig själv då o då för jag knappt tror det är sant att jag har det så här bra! Som nu när jag ligger i underbara mjuka nya sköna sängen, lyssnar på Norah Jones o tittar ut från sovalkoven på rummet o min lilla mysiga soffhörna. Lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0