en, två, tre...

Jo just... jag skulle bara ligga i min säng o läsa min bok o lyssna på gammal hiphop.. så blev det inte. Mötte Malin o gick ner på Lokal o tog en öl, två öl, tre öl. Pratade med massa folk, hade trevligt ett tag. Jag va dryg, kaxig o lite smått elak mot killarna som visade intresse för mig o Malin. Men det e bara för att jag är så sjukt less på idioter till killar som bara, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... kan inte ens finna orden för hur jävliga killar kan va.. Jag är arg o besviken o less. Jag drar inte alla killar över en kam men många är så hjärtlösa. Egoistiska. Jag gillar det inte. Jag är en godhjärtat person, jag tror gott om de flesta... Men när mina vänner blir sårade, då är jag inte att leka med. Då är jag på krigsstigen, ready for war. Usch vad arg o bitter jag låter... det är jag inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0