pincett

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag fyndade en pincett på H&M idag, 29.50:- kostade den. Och den fungerar skitbra! :)

Jag har försökt packa min väska hela kvällen, men det går ju som vanligt inte bra när det är jag som packar. Vinterkläderna är för stora, sängkläderna tar för mycket plats.. Sen är det någon som kommit på att vi ska ha hårdrockstema en kväll så det blev ju inte enklare för det. Shit.... vilken röra jag ställt till med här hemma. Men jag är laddad! Det ska bli så roligt att spendera en långhelg med mina kära kollegor! Jag är övertygad om att denna konferens kommer att bli kanon!

Föresten, har ni märkt att jag bytt header nu igen?

Smell you later!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0