tjejkväll

I fredags var det dags igen för en ny tjejkväll med mina underbara kollegor. Halv fyra började vi med att skåla i champagne för en ny kund. Sen jobbade vi lite till o så blev det fredagsvin. Klockan fem satte vi på musik o började stänga ner för dagen. Bytte om, sminkade o fixade håret. Vi drack vin o åt finfint tilltugg som Jack, vår man i supporten, fixat till oss. Han är för rar!! :) Therese som är mammaledig kom o joinade oss. Vid 20.00 tog vi oss iväg ut o åt en fantastisk middag på Hoummos. Älskar libanesiskt! Jag tror jag åt så att jag klarar mig utan mat i en vecka nu... Sedan rullade vi vidare till East för en drink o slutligen till Collage där Sara fixat drinkbord i vippen. Sweet! Vi dansade o hade jättetrevligt. Tack tjejer för en rolig kväll!
Jag har lånat bilderna från sötaste Tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0