long time no see

Hoppsan va dagarna smiter iväg.. och jag vet, jag är dålig på att uppdatera, men jag orkar/hinner inte plus att min dator är så seg. :( Vad har hänt sen sist? Jag har köpt en hylla till hallen. Flyttat kläderna från rummet och det känns riktigt luftigt o fint i mitt rum. Sängen är fortfarande lika fantastiskt skön o det är förmodligen därför som jag har så himla svårt att kliva upp på morgonen. ;)

I veckan va jag ute hos en kund o demade lite, det va kul att få lite feedback på hur systemet fungerar för våra användare. De frågade inte så mycket men av det som de sa till mig så verkade de mycket nöjda och tyckte att det blivit enklare o mer synligt att se sina förmåner! Skoj!

Jag har haft ont i halsen o varit förkyld till o från så min träning har blivit lidande. I måndags tog jag mig iväg på street för första gången på två veckor men naturligtvis fick jag ont i halsen igen... På måndag blir det ingen street för då kommer finaste Helena ner en snabbis o då måste jag faktiskt umgås med henne! Ikväll blir det hemmakväll för hela slanten, mysigt med levande ljus, film o bara mitt eget sällskap! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0