Mardrömmar, nej tack!

Håll tummarna för att jag får sova inatt. Det verkar skifta mellan att jag ligger sömnlös el drömmer mardrömmar. Har bl.a. drömt att jag dödade en björn med mina egna händer och satte upp hjärtat på väggen med en kniv.. och en annan dröm då jag blev kvävd av min egen tunga, den svullnade upp i sömnen och jag kunde inte andas och kunde inte ropa efter hjälp!!! Ruskigt va? Det är ju så himla långt från mig som det kan komma. Jag som är glad, snäll, mjuk, och fluffar fram på rosa moln av rosor.. Jag vågar ju inte ens se skräckisar.... :(


Kommentarer
Postat av: fanny

Du har en super bra blogg :)



kan jag få be om en tjänst! Jag är nämligen med i en tävling mellan olika bloggar . skulle vara snällt om du röstade på mig ! Det skulle vara guld värt.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2275734

2008-09-22 @ 23:30:14
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Malin Wåhlén

Jag vet att det inte är så kul med mardrömmar men jag kunde inte låta bli att fnissa till lite när du skrev om att du spikat upp hjärtat på väggen..det var som hämtat ut värsta filmen :) och som sagt..det stämmer inte in med bilden som man har om dig.

2008-09-23 @ 10:36:10
Postat av: Anette

Inte roligt att ha mardrömmar, för min del tror jag att man har funderat mycket på saker och ting, sen tar det sig i uttryck i andra fomer i drömmen.

Så, vad har du för funderingar??

KRAMAR till dig.

2008-09-23 @ 14:10:06
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=22100827
Postat av: MalinM

Usch vilka hemska drömmar. Den där med björnhjärtat var ju dessutom riktigt makaber... =O Hoppar mardrömmeriet genast slutar upp, för det är ju verkligen ingen skön sömn när sådana hemskheter spelas upp inom en...



Ser att du lagt upp en bild från Sandbergs barntapeter. När vi ändå är inne på det här med drömmar så tolkar jag ditt val av bild som en önskan att snart bli mamma... till en dotter... och att du vill tapetsera hennes rum med denna tapet =D Haha!



Kramis!!

2008-10-08 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0