sällskapssjuk

Ikväll blev David bjuden på fest/konsert, Läkare utan gränser firar 15 år. Den kvällen han egentligen skulle komma hem direkt från jobbet och ingen träning. Så jag gick och träffade Josse och Sofia för en mysfika. Men nu är jag hemma igen och jag känner mig allt liten ensam. Jag saknar min lillebror och jag saknar min familj. Jag funderar allvarligt på att skaffa mig en katt så jag får lite sällskap... jag har längtat såååå länge efter att skaffa katt så det skulle inte va något impulsbeslut. Här är en bild på Tanjas Lester, han är en brittisk korthår. Fin va? Det är en sån jag vill ha. ♥


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag tycker absolut att du borde ha en alldeles egen Lester :-) Stor kram till dig!

2008-11-30 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0