kandelaber

Jag har äntligen hittat en jättestor kandelaber för blockljus. Men den kostar pengar. Jag vet inte om den är värd så många pengar? Fast jo, det tycker jag faktiskt... Och jag har letat över heeeela Stockholm efter en kandelaber som är stor, hög och för blockljus och inte sett en enda en förrän nu idag. Den är underbar! Kan jag önska mig bidrag i julklapp? Det är verkligen denna jag vill ha. Har googlat hela internet efter andra alternativ, men det finns ju inget?! Är det någon som är proffs på att hitta saker på internet så hojta! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin M

Hej hopp! Här har du mig, din nyfikna vän som just nu blev nyfiken på hur kandelabern såg ut. Du tog inget kort på den med mobilen eller så =D? Annars får du beskriva den! Vad kostade den?



See u soon! (hoppas jag!)



Kram



/Malin

2008-11-19 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0