Sol & bad

Nu har värmen kommit så då får man passa på att sola och bada och då blir det inte så mycket bloggat... Min älskling har ju oxå semester nu så det känns underbart att få ha lite mer tid tillsammans än när man jobbar och är trött. Vi har varit på Ikea, planterat om lite blommor, bytt ut handtagen på köksskåpen, träffat vänner, åkt lite båt och ätit lite thaimat! :) Imorse passade jag på att gå på rea på Plagg&Pjuck, roligt för mig men inte för plånboken! Senare idag åker vi till Östersund för att hälsa på min familj och gamla vänner. Dessutom startar krogstråket ikväll så då måste man kanske gå förbi där en sväng med!

Ta hand om er i solen och glöm inte solskyddsfaktor!!!

Kommentarer
Postat av: sophia

hej tjejen

gud vilka härliga sommarbilder du lagt upp!

ha så mys i ö-sund så får vi försöka ses snart :) kram

2008-07-25 @ 13:10:21
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0