Packa väskan

Jag har bestämt mig för att följa med hem till Ida. Det ska bli roligt att se hennes nya lägenhet och gamla kära Göteborg. Älsklingen packar också sin väska för ikväll sticker han iväg på den årliga grabbseglingen.

Gårdagens 30-årskalas var verkligen super! Människor från många olika delar av världen och olika åldrar, god mat, tårta och musik och dans. Johan lika glad som alltid och Jordan med, minns inte när vi sågs sist. Kusin Vivian influgen från New York och mamma Paz och pappa Stefan från Canada, alla lika trevliga. Jag kom väl hem runt halv ett.. Ida kom hit runt fem tror jag.. så en väldigt bra fest! Hade velat stanna längre men mådde inte så bra och eftersom jag inte dricker så... ja jag gick hem men va väldigt nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0