Fundersam

Idag har jag varit ledig, brukar egentligen vara ledig på torsdagar när jag ska jobba lördag. Men nu vet jag inte vad som hade hänt i mitt schema... En grå och regnig dag har det varit men jag har spenderat tid med katterna och jag har varit på stan och gjort lite saker och så har jag kickat igång veckan med dans. Egentligen dansar jag inte på måndagar (brukar köra styrka/kondition) men i morgon kommer jag inte hinna dansa och inte heller på fredag. Och dansen är det som håller mig flytande just nu. Funderar över framtiden. Det är inte hållbart för mig att bara hålla på med fransar. Jag får ont i nacke, axlar och rygg och mina ögon blir helt knallröda av limångorna. Det känns som jag ser sämre men jag ser bra... men det är grumligt till och från. Jag tror verkligen inte att det är hälsosamt!! Nu när det är pollen i luften så känns det som det kliar i ögonen exakt hela tiden och jag nyser väldigt mycket. Mestadels är det i kombination med jobbet. När jag jobbar så sticker limmet i näsan med och det kliar oxå, ett tag använde jag nässpray för jag blev tätt i näsan och samtidigt rinnig men det har jag slutat med. Blir lite orolig över att utveckla nån konstig allergi men det kommer inte vara så här för alltid. Jag har planer. Men jag älskar att göra fransar med, så vi får se hur det löser sig.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0