Special delivery just for me

Helena åkte iväg till NYC så passade på att beställa lite smink från bareMinerals med henne.. Jag älskar verkligen det märket. Har hittat min nyans och allt funkar finfint. Känns inte som om jag kommer byta någonsin. Särskilt inte nu när det även finns i fast form, är så trött på det lösa pudret även om det oxå blir väldigt fint. Nu äntligen ett rouge i fast form och så en riktig concealer! Jag har tidigare enbart använt själva foundation som concealer bara med en annan mindre borste så det ska bli roligt att se hur det blir nu, om det verkligen går täcka mina acneärr helt och hållet. Weeeee, nästan så jag längtar efter att sminka mig imorgon bitti!
 
 
Och nu kan jag lukta lite extra gott för jag fick en liten parfym av en kollega häromdagen med (plus två läppstift) för att jag gjort hennes fransar. Alltid skoj med nytt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0