Ögonfransförlängning

Nu har jag gått min kurs i ögonfransförlängning! Jag har kanske inte varit så tydlig med mina planer här i bloggen men det är mest för att jag velat lite fram och tillbaka. Ska jag fortsätta jobba med ekonomi (jag hatar siffror och matte) eller gå tillbaka till skönhetsbranschen (som jag tycker är lite ytlig)... Men kommit fram till att det är skönhet jag är mest intresserad av och dessutom bra på. Så det var egentligen ett lätt val. Sen hittade jag kursen och bestämde mig för att gå. Och så hade jag tur för en tjej som anmält sig verkade hoppa av och vips hade jag en plats till starten i början av juni istället för slutet av juli. Sedan har jag skickat papper till Bolagsverket för att starta eget och funderat på var jag ska hålla till, men nu verkar det ha löst sig med så nu väntar ca 12 veckors elev/trainee-tid innan jag kan ta mitt certifikat. Kommer avslöja var jag kommer hålla hus inom kort! Och då har du chansen att boka mig till elevpris! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0