Vad ska du bli när du blir stor?

Jag har ett problem och det är att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor. Jag har minnen från när jag var liten då jag sa att jag ville bli dagmamma, flygvärdinna eller ridskolelärare. Men inget av det låter speciellt lockande. Jag har jobbat i butik med både kläder, leksaker, make up/hudvård, ramar och bilder, jobbat i kundtjänst, reception, varit inkassohandläggare, administratör och senaste åren ekonomiassistent. Men jag hatar ju siffror. Hur hamnade jag här frågar jag mig själv? Det har varit helt ok att arbeta i butik, jag tror faktiskt att jag gillat det bäst förutom att behöva jobba helg och att lönen varit kass. Nu gjorde jag ett Utbildningstest på Studentum och det visade så här (och det var väl ingen överraskning direkt). Så nu ska jag kika lite på förslagen som jag fått.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0