Från sängen

Har haft ont i magen några dagar o hemma från jobbet idag. Tid för reflektion. Älskar internet o att titta på bilder på andras hem. Drömma om hur jag vill fixa mitt hem den dag jag bor större o har mer pengar. Om det någonsin kommer att hända. Letar efter bra förvaringstips till min lilla etta. Jag hatar att det är stökigt här men jag vet helt enkelt inte var kläder o prylar för två personer ska få plats med bara en byrå o en klädkammare. Måste hitta ett fint klädskåp o få upp nån mer hylla.


Kommentarer
Postat av: Sophia

kul att se dig häromdagen!
tycker vi ska ses snart :) hur gick det med entreprenörsplanerna efter senast? kram.

2013-01-18 @ 14:36:02
URL: http://misspetite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0