Ebay

En helt ny värld av shopping! ;) För ett tag sedan budade jag på en rosa kappa som jag inte vann. Jag blev så besviken för jag ville så gärna ha den.. Så då testade jag igen på en annan korallrosa kappa och körde samma fula knep som personen som vann mot mig innan gjorde. Exakt 20 sekunder innan tiden för auktionen skulle gå ut så la jag mitt maxbud - det fick bära eller brista! Och jag vann!! Och dyr blev den inte heller. Några dagar senare kom den med posten. Inga problem alls. Nu funderar jag bara på om jag ska korta av den lite. Den e lite väl lång på en kortis som mig.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Snygg!!! :)

2012-10-13 @ 13:58:26
URL: http://blueangel.blogg.se
Postat av: Sophia

åh gud så fin, mia!
Jag köpte faktiskt ett par skinnstövlar på tradera, 250 spänn! som du säger, en helt ny värld öppnar sig hehe.
ses snart? KRAM

2012-10-16 @ 13:59:37
URL: http://misspetite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0