Plåstra om mig

Nu har jag varit ordentligt förkyld i två veckor. Det började efter middagen på Flippin Burgers. Kände redan när vi satt där och åt hur jag kände mig varm och febrig. Borde väl stannat hemma från jobbet men dum som man är så jobbade jag hela veckan. Fastän jag hostade och nös och hade ont i halsen. Det resulterade i feber på helgen och jag fick ställa in Halloweenfesten hos min kära tvilling Simon som jag inte sett på 100 år. Kände mig lite bättre på söndagen och jobbade sedan hela veckan fast jag va jättesnuvig. Den här helgen gick jag inte på aw som jag tänkt i fredags och jag gick heller inte på Twin Shadows konsert på Strand (som jag planerat att gå på sedan länge med Vivi). I lördags hade vi besök av Anders familj och sen var det fest på kvällen som vi ändå lämnade tidigt pga tråkigt och söndagen riktig slappdag! Ändå inte frisk!! Inget hjälper. Kanske är det för att jag konstant har en klump i magen, känner mig stressad att jag inte hinner allt, att jag inte är fler personer som kan va på flera ställen samtidigt. Är nog bra på att inte visa stressen utåt men hur ser det ut på insidan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0