Jag skäms

Sitter just nu utanför AMS och skäms. Kallad till gruppmöte kl 10 för info om vad de kan göra för mig och alla andra arbetssökande. 2 timmar kan mötet ta. Känner mig värdo eftersom jag varit på så många intervjuer, men inte fått jobb än. Andra har haft mer erfarenhet. Just nu väntar jag besked från ett jobb jag absolut vill ha och imorrn ska jag på en annan intervju för en annan tjänst jag kan tänka mig. Så varför sitter jag här och skäms? Att det är många som söker jobb som ekonomiassistent i Stockholm kan man ju förstå, även att det är tuff konkurrens. Och jag har ändå fått bra feedback från rekryterare efter intervjuer jag varit på. Ändå skäms jag över att sitta här nu och känner mig misslyckad.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Men gumman!!!

Du ska absolut inte skämmas,blir ledsen när jag läser det!

Du e duktig och grym på alla sätt,glöm inte det! <3

2012-05-11 @ 23:37:52
URL: http://breatheandbewater.blogg.se/
Postat av: mia

Tack snälla vännen för att du ger mig styrka att tro på mig själv. Vissa dagar känner man bara sig så himla rutten... Stor kram till dig!

2012-05-12 @ 11:48:32
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0