Hundra grymma dagar!

Har anmält mig till detta nu. För att få mer motivering. Har funderat en hel del på vad som är mitt mål? Gå ner lite i vikt, bättre kondition och starkare. Framför allt må bra och känna mig bekväm med min kropp. Jag vill springa 30 min utan paus. Kunna göra armhävningar på tå istället för på knä. Och jag vill att mina favoritplagg ska sitta snyggt på mig igen! Jag ska ta före och efterbilder men vet inte om jag vill lägga dem här.

Det kostar inget att anmäla sig. Vad väntar du på? Klicka på bilden för att komma till sidan. 



 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Yey! Nu kööööööööör vi, dag ett!

Kram

2012-03-21 @ 06:42:19
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0