Shape med Camilla



Har varit på Shape idag. Och kan säga att jag är långt ifrån in shape! :( Jag gillar shape med än body pump just för att det är funktionell styrketräning och varierade övningar för hela kroppen. (Pump känns mest bökigt med viktbyten på skivstången och 1000 utfall och knäböj.) Men det var väldigt mycket ben på detta pass med kändes det som idag... var helt skakis i benen när jag gick därifrån och kunde knappt gå uppför trappan. Och jag hade redan ont i sätesmusklerna från dansen så får se om jag kan gå alls imorgon.


Det är på ett sätt positivt att va arbetssökande för jag kan gå på vilka pass jag vill i mån av plats då förstås. Passet idag var med underbara Camilla som även har street dance. Kändes extra bra då att gå på hennes pass. Önskar att jag kunde få ett jobb på Odenplan så jag alltid kunde gå på hennes lunchpass med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0