Vårväder i Stockholm

Helgen har passerat. Hände inte mycket för min del. Kollade mest på film, spelade wordfeud och busade med katterna. Ett glas vin slank ner. Det va inte så fint väder.. Regn i lördags!
Igår var det ok. Då åkte vi till Bromma Zoo och köpte lite kattsand och mat. På kvällen såg vi "The Perfect Host" hemma hos Tanja och Thomas.

Idag har solen strålat. Va hos optikern på återkontroll för mina linser. Jag har ju olika styrka på höger och vänster öga men hade satt i linserna i fel öga.. så när jag skulle kolla på bokstäverna med ett öga i taget såg jag inget. Och innan jag fattade det... Klant!! Hahahah.. Efter optikern gick jag till Sats, sprang en stund på löpbandet och gick sen på Shape. Hade härligt väder på promenaden hem. Längtar till vår och sommar! Att slippa halka runt på is och i slask.

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0