Oliwer

Idag kom han äntligen. Lille Oliwer! Han är hur fin som helst. Först reste Rufus ragg och hans svans var jätteyvig, han morrade på Oliwer, men sen blev han nyfiken... Men Oliwer verkar väldigt skygg än så länge. Han låg under skohyllan nästan hela dagen. Rufus var dit några gånger och tittade på honom. Sen låg Rufus på golvet och kikade på honom... Tills han gav upp och la sig i soffan hos mig. Han kommer nog fram när han är redo. Rufus låg ju under min soffa ett bra tag första kvällen han kom till mig. Nu vill han alltid vara där jag är :)

Nu har Oliwer lagt sig bakom soffan... Har lockat med mat men han vill inte komma fram ändå. Hoppas det blir bättre imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0