SpringCross

Vi tog oss runt! Jag var väldigt nervös innan och eftersom jag haft ont i halsen flera dagar innan så kändes det inte som jag va i toppform. Väl där så gick det ändå bra, men det va värre än jag trott då det var väldigt backigt. Efter fredagens ösregn hela dagen så va marken blöt och på många ställen rena rama lervällingen på lördagen. Men det var fin miljö att springa i, vid vatten och i skog. Många funktionärer som hejade på längs spåret. Tiden blev 49,27 min. Det kändes helt ok för 6 km terränglöpning i lervälling. Maria var hack i häl och jag är så stolt över henne. :)

 

Helena sprang 12 km och kom in på 1 timme och 6 min, duktigt jobbat av henne med!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0