Glasögonorm

Har haft lite ont i ögonen senaste dagarna, så då har jag varit glasögonorm. Det går rätt bra förutom att de glider nerför näsryggen hela tiden + att jag alltid har fingeravtryck på hela glaset. Förstår inte varför. Idag är jag gladare än nånsin över att det är helg. Jag är så himla trött o det ska bli så skönt att sova. Hade ont i halsen IGEN när jag vaknade i morse. FAN. Varför blir jag inte frisk? Jag vill träna!! Jag har ätit frukost, lunch o middag, frukt till mellanmål o tagit det lugnt, lagt mig tidigt, druckit vatten, te osv. Hatar förkylningstider. Det känns iaf bättre under dagen men nu känns det igen, plus att jag haft ont i magen hela dagen. Näe, nu ska jag göra sushi o sen blir det till o glo på serier. Trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0