Beauty Agent 007

Inbjudan till konferensen ser du nedan. Temat var alltså beauty secrets. Vi bodde på Clarion Sign vid Norra Bantorget från fredag till idag. Jag delade rum med Marita från marknadsavdelningen. Fredag kväll ställde vi iordning vårt stora showroom med alla produkter, nyheter o julklappar. Det blev väldigt sent men resultatet blev superfint!
På lördagen kl 9.30 var det invigning o kunder från hela Sverige kom. Hela helgen har det varit föreläsningar i olika skönhetsmärken o områden som forskning, försäljning, kundservice osv. Vi har haft workshops i olika skönhetsmärken, skyltning o marknadsföring på internet. Mycket spännande o lärorikt! Lördag kväll var det middag med lite maskerad. Alla från mitt jobb var beauty agents med rosa peruker o ett hemligt skönhetsvapen i ett band på armen (sminkborste, kräm, läppglans). Sen blev det show med Magnus Carlsson och Charlotte Perelli. Himla kul faktiskt. Men lite segt var det allt i eftermiddags när vi skulle packa ihop allt. Som tur var gick det mycket snabbare än att packa upp!
Mest nyfiken är jag nu på nya mascaran från bareMinerals som jag köpt hem, samt ett litet vitaminkit från Beyond Wishes. Jag längtar även till nya läppfärgerna kommer i november! Och julklappskiten från alla våra märken är helt fantastiska. Nästan så man vill ha jul nu... Och så tog jag en miniprenumeration på skönhetstidningen Visage. 3nr för 99 kr plus att jag fick en fin ittalaljuslykta.
Nej, nu är det sängdags. Ögonen går i kors!! Hoppas ni haft en fin helg o att ni tänkt lite på att det var 11 september idag. 10 år sedan det ofattbara skedde. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0