Sista dagen i solen

Vaknar av att jag inte kan andas o det kittlas i halsen o jag måste hosta en massa. Härligt!! Fattar inte varför man alltid ska bli sjuk på semestern? När man bara har en vecka i solen så måste man ju dessutom passa på att sola o bada men det är väl det sämsta man kan göra när man e förkyld. Igår kollade vi Barca - Arsenal. Inte nån bra match. Men för första gången åt vi på ett ställe där man kunde välja sallad till maten inställer för flottiga pommes. :) Nej nu ska jag väcka tjejerna som satt halva natten hos grannarna o tjötade medan jag fick min skönhetssömn. Vi måste ju ut o pressa pressa preeeeessa!!

Kommentarer
Postat av: Emy

Hej! Var gärna med & tävla om att vinna tre trendiga & ombloggade smycken hos www.emys.se



Tävlingen avslutas redan ikväll, så passa på att delta, så kan du bli den lyckliga vinnaren idag!



http://www.emys.se/2011/03/08/tavling-vinn-trendiga-ombloggade-smycken/

2011-03-09 @ 10:14:35
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0