Förändringar!

Imorse va det nästan som om jag fortf kände mig bakis. Men det va nog mest tröttheten från att ha varit uppe så sjukt länge natten innan. Jag lyckades gå till nya jobbet o inte det gamla. :) Sjukligt trött nu efter allt nytt som jag ska ta in. Känns så roligt o samtidigt nervöst! Men det kommer bli bra! Jag behövde verkligen denna förändring. Denna vecka går jag på upplärning o sen ska jag va några veckor till på gamla jobbet, efter det blir det lite semester innan jag börjar på det nya på riktigt. :)

Kommentarer
Postat av: Tilly

Tack snälla, vi trivs jättebra! :) Såg att du fått nytt jobb. Grattis! :) KRAM

2011-06-27 @ 21:44:35
URL: http://baratilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0