Gratis är alltid gott

Igår hängde jag med min syster Sandra hela dan. Sen kom Vivi katt på middag o kaka som jag o Sandra bakat. Vi åkte till Landet o tog en öl, lyssnade på Hägerstens botaniska. Ledig idag. Skönt. Försov mig. Alltså inte egentligen, men jag skulle vakna 12 men vaknade typ kvart över av att telefonen ringde. Dagen var inte förstörd. Skönt. Ringde 3:s kundtjänst eftersom jag lyckades slå in fel kod 3 ggr igår till mobila modemet. Imorse kom jag på koden men jag fick välja en ny kod nu. Yippie internet funkar igen! Sen åkte jag till stan för att kolla om tallrikarna hade kommit in. Det hade de inte. Fick skriva upp mig på en lista så nu kommer de att ringa mig när tallrikarna finns där. Halleluja! Efter det gick jag för att kolla om katten jobbade men hon var på lunch. Knallade iväg till Jensens böffnöffhus där hon satt med Totte o käkade. Jag fick gratis kaffe. Det var gott. Nu tvättar jag o ikväll blir det lite guitar hero. Så här kan man absolut spendera en ledig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0