Bästa värken - träningsvärken!

Wiiiii vad skönt det är att träna! Älskar att juluppehållet är över! Jag har dansat två ggr denna vecka plus varit på Shape. Det känns bra! Och jag har inte tappat all kondition ändå som jag va lite orolig över pga förkylningar o så. Ännu bättre att upptäcka att grundkonditionen är kvar. Och jag har blivit bättre med maten, speciellt frukosten. Fast så är det ibland så jävligt att man mår dåligt o inte KAN äta, som senaste dagarna... man hör hur magen kurrar men man KAN INTE äta för man är ledsen. Det är jobbigt... Men med träning så blir det iaf lite bättre o när man inte är ledsen längre blir allt bättre. Den dagen kommer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0