Till Kungsholmen och tillbaka

Idag har jag hängt med Molly o promenerat från söder till Kungsholmen och tillbaka igen. Vi försökte sola i Rålis men det började regna. Inget ihållande regn bara några droppar, molnigt var det oxå. Tillräckligt för att vi skulle känna oss frusna o vilja lämna Rålis. Vi gick förbi Petit France för att köpa Macaronger men det var stängt på måndagar. Det visste jag egentligen för jag har gjort det här misstaget förut, men det kom jag inte på förrän efteråt. O dessutom glömde jag att det var måndag. :) Vi fikade istället på Eldkvarn, ett litet café vid Stadshuset. Då tittade solen fram igen. O det började regna igen, en kort stund, men sen uppehåll. Åter på söder blev det lite shopping för Molly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0