Lyx!

Jag ääääääälskar att gå o klippa mig hos Carin. Jag känner mig alltid jättefin i håret när jag går därifrån. Nu efter sommaren kändes det som håret va helt uttorkat o frissigt... Det behövde verkligen piggas upp o få kärlek. Och det fick det så klart. Somnade nästan under hårbottensmassagen o kuren med fukt som hon satte i. Det bästa va att jag bokade tiden redan i våras när jag klippte mig, men det hade jag glömt bort. Så för nån dag sen när jag va asless på mitt hår sådär som jag brukar vara o tänkte "jag måste ringa Carin" eller raka av mig allt.. o sen sköt jag upp det, o glömde det. Men sen i söndags plingade det på telefonen för jag hade satt ett alarm att jag skulle till Carin på tisdag! Gissa om jag blev glad!! Nu har jag bokat en ny tid.. i november. Längtar nästan.. Inte för att klippa för jag vill ju att håret ska bli långt, men för att träffa Carin o fräscha upp det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0