Piruetter!

Jag har snurrat på en fot ikväll! Inte illa va? Jag minns första gången jag va på Mircos pass på Sats söder med Jenny o fattade absolut ingenting... Jag tyckte det var alldeles för många snurrar o det blev så förvirrande. Men det va för flera år sen o nu så går det faktiskt! Man blir bättre! Mirco är en jättebra instruktör. Jättekul att han vikarierat på Odenplan nu två tisdagar i rad.
Det är synd att hans pass på söder krockar med Camilllas i Hornstull på torsdagar. Tänk om man kunde dela sig i två? :) Såg att han har pass på Fridhemsplan på onsdagar men man kan ju inte dansa 4 dagar i rad eller kan man? Har dock slagit i knä't igen o det kommer nog fortsätta va ömt resten av det här året... What can I say? Alla dessa coola grejer man gör på golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0