Torsdagsdans

Weeeeiiiiiiiiiiiiiiiii!! Va skoj! Dansa o snurra! Jag känner mig verkligen i toppform! Härligt eller vad?! Efter flera dagars excel-marathon så behövde jag verkligen detta. Jag kom aldrig iväg på Piloxing igår för det va så mkt på jobbet. Ändå va jag där kl 8. (sömntuta i vanliga fall) Men det är skoj, tiden går fort. Igår va det dessutom bara en endaste månad kvar till självaste julafton! Sa jag det?
Nu är jag helt slut, måste duscha o äta nåt innan jag dör. Jag ska komma ihåg att ringa min kära far idag oxå. Jag såg att han ringt häromdan men jag har helt enkelt bara inte hunnit... Har ju dejtat lite med nu senaste tiden... Men mer om det en annan gång. ;) Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0