Wisteria Lane

Åhh glömde ju skriva att jag varit på gatan där Desperate Housewives bor. Åkte en tur med ett tåg som visade massor av coola platser där de spelat in allt möjligt. Ja ni ska få se sen... Weeeeeiiiiiiiii är helt överexalterad o lycklig. Den här trippen va bäst med hela semestern. Synd att ni inte va där med mig...

Näääää nu måste jag sova. Mår lite illa o imorrn är sista dagen. Har packat det mesta men måste väga väskan. Hehe.. Lite shopping har det blivit. På lördag är jag hemma. Ska bli underbart att träffa tjejerna på lördag. Sophia fyller år på fre men vi ska äta middag ute på lör. Jag hoppas verkligen att jag ska orka trots jetlag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart att läsa att du har det toppen! Bra att du betalade inträde och gick själv, annars hade du nog ångrat dig! Skönt att åka hem antar jag...hoppas resan går bra!!!



Kram!

2010-05-13 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0