Vill hem nu..

Vi har pratat om att gå ut. Det är min sista helg här o jag har inte sett nåt av San Diegos nattliv. Jag har gjort mig i ordning o är färdigfixad innan middagen bara för att jag vet att jag är seg på att göra mig klar. Mange o Kristin är ute men skulle komma hem innan utgången... Ännu har de inte dykt upp. F&P har suttit i pyjamas hela kvällen o gäspat o klagat på att de är trötta (vilket underförstått betyder vi orkar inte gå ut). Innan klockan ens slagit elva sitter jag ensam i tvsoffan igen. Lördag kväll. I San Diego. Det är inte ens San Diego, det är El Cajon. Låååååångt överallt härifrån, man tar sig ingenstans utan bil. Inte konstigt att amerikanare är feta... Det går inte ens buss här.

Mitt liv suger. Jag är ensam. Jag är faan jämt ensam. Jag hatar det här. Jag vill hem. NU. Det känns som det är min lott i livet att vara ensam, bli besviken o sviken av "vänner". Jag ska aldrig göra planer med någon någonsin igen om jag kan undvika att känna så här.

Och säg inte att jag inte försökt, jag har försökt göra det bästa av situationen, njutit av vädret, poolen o stranden. Men enough is enough! Nu orkar jag inte låtsas mer!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är älskad!

2010-05-09 @ 20:21:00
Postat av: Maria

Men gumman...:( Du borde tala om för dem (honom) hur du känner. Det är ju faktiskt han som sagt att du skulle komma och hälsa på...kommer någon då måste han ju ta hand om sin gäst! Då spelar det ingen roll om han fått ihop det igen eller är trött...man får faktiskt anstränga sig om någon åkt den långa vägen och betalat dyra pengar för resan...annars hade du ju kunnat åka på en charter, för sol och bad.



Tycker verkligen du ska säga som det är...du kan ju säga det på ett skämtsamt sätt, typ att nu får de skärpa sig - pensionärer kan de vara då du åkt hem.



Tycker synd om dig...:(



Kram!!!!!

2010-05-09 @ 21:15:59
Postat av: Dita

♪♫♪♫♪♫ Mia kom hem, för jag längtar efter dig. Kom innan sommarn är slut lilla Mia. ♪♫♪♫♪♫

2010-05-11 @ 22:19:35
URL: http://dita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0