Universal Studios

F&P dök upp strax efter att jag skrivit förra inlägget. P hade med sig en liten macka med kycklingröra till mig. Sååå tacksam över den. :) Det har varit fint väder o varmt hela dagen. Har druckit massor av vatten men har inte återhämtat mig...

Vi tog oss iväg upp till Griffith park för att kolla på utsikten över L.A. o för att se Hollywoodskylten. Det va så fin utsikt!! Sedan ner till Hollywood boulevard igen för att se hand- o fotavtrycken som vi inte kunde se igår pga de spärrat av en del av gatan för premiären av Letters to Juliet. Häftigt var det!

Efter det tog vi oss iväg till Universal Studios. F&P tyckte inte det va värt pengarna till inträdet så jag gick själv. Det va dyrt o jag hann inte med allt eftersom jag bara hade tre timmar på mig o det vanligtvis tar minst fem. Men det va så coolt! Har sett massa specialeffekter, varit med om jordbävning, varit med om översvämning, sett bilar sprängas, olika filmbakgrunder, sett Waterworld show med skådespelare från CSI o Entourage o träffat dem efteråt.. Gaaah, det går inte beskriva! Ska lägga upp bilder när jag kommer hem. Farao jag måste tillbaka till L.A!! En o en halv dag va inte tillräckligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0