Last day...

Spenderade förmiddagen med att packa. Väskan väger 21 kg typ o jag funderar på att kasta mjukisbyxor, handdukar o ett linne. Antar att det inte hjälper så mycket men kanske lite iaf? Sen har jag en bag som handbagage + handväska. Måtte de släppa mig igenom utan att betala nåt extra imorrn. Och jag hoppas att allt ska gå bra, jag vet inte hur jag får ut biljetten här men antar jag får den när jag checkar in... Fast ska man inte ha biljetten för att checka in? Hmm... Efter packandet har jag bara legat vid poolen. Sååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag skulle nog kasta handdukarna och ev. mjukisbyxorna, de väger nog minst 1 kg tillsammans!



hoppas din resa går bra.vi hörs på lördag eftermiddag!

KRAM

2010-05-14 @ 09:54:30
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0