Home sweet home!

Åh, det är så j**la skönt att va hemma! Ni fattar inte! När jag satte mig på planet från San Diego så började jag nästan att gråta av lycka över att få åka hem. Det har varit ok, jag har gjort trevliga saker men det hade varit roligare med vänner än med någon som låtsas att den är min vän, knappt ens försöker va en vän. Men två nya vänner fick jag iaf under resans gång.

Igår kom jag hem, stupade i säng... sov sju timmar. Gjorde mig i ordning för födelsedagsmiddag med Sophia o tjejerna på Fridays. Den första jag springer på är Mexen, som jag inte sett på flera månader.. Senare träffar jag på maskeradkillen. Vad är oddsen? Hade en helt fantastisk kväll o jag är så glad! Nu återstår bara packa upp o packa om. Det känns jobbigt för allt jag vill göra är att lägga mig o sova.


Hollywood va det bästa med hela resan. Jag ska tillbaka dit någon dag. Med vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0