värme

Jag längtar! Sol o bad! Pratade med F som sa att det kommer va runt 25-30 grader när jag kommer. Eftersom han kommer ha en hel del skola kommer det finnas rätt mkt tid över för just sol o bad för min del. Inget jag kommer lida av! :) Just nu är det halvbra väder där, 15-20 grader. Men det är ju ändå trevligt väder jämfört med här. Brrr.. Pratade oxå om att kolla vad det kostar att flyga över till Mexico. Tijuana som är närmast, precis vid gränsen verkar livsfarligt. 15 mord per natt typ. :( Dit vill man ju inte åka. Så måste flyga så man kommer längre in isf. Ska sova nu, drömma om semester o hoppas va fri från snuva imorrn nr jag vaknar! Natti!

Kommentarer
Postat av: molly

Åk till Playa del Carmen! Inte det närmaste resmålet skulle jag tro, men uuunderbart. :)

Puss

2010-03-07 @ 20:52:14
URL: http://www.mollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0