underbara värk

Ååh det e så gött med lite träningsvärk så här då o då. :) Jag hade så himla roligt igår på passet så ni anar inte! Många välbekanta ansikten på passet men även många nya. Många nya steg på passet med... Clown nr 1 på passet va naturligtvis jag. Det känns ändå som om det kommer bli världens bästa träningsår i år. Kanske för att jag har fått in en god vana?

Jag tror inte på det här med nyårslöften o alla som ska börja hetsträna nu fem ggr i veckan för att om en månad va så sjukt uttråkade o less på att träna att de inte kommer träna mer på hela året o har kastat pengarna/träningskortet i sjön. Nej en god vana är att börja träna lite försiktigt, två gånger i veckan typ, hitta nåt som man verkligen gillar o ha roligt så att man fortsätter med sina två gånger i veckan en längre tid.. sen kan man öka på med flera pass. Simma, springa, spela fotboll el vad man nu vill hitta på.. Jag skulle vilja klättra men vet inte om mina handleder pallar det. Vi får se! Anyways, god natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du är med träningen! Men du, hur skulle det gå att klättra med dina långa naglar? ;)

2010-01-13 @ 12:57:01
Postat av: Sandra

Du har så rätt :) Jag tror inte de skulle vara några problem alls att klättra med dina handleder ;) det är inte speciellt mycket belastning där då man ska använda benen mera, du får hänga med o klättra nån dag, jag har ju säkringskort ;)

2010-01-22 @ 19:24:39
URL: http://Frokenudd.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0