nyklippt

Idag va jag o klippte mig på lunchen. Kom på i måndags att jag inte klippt mig sen slutet av september, precis innan min födelsedag, så jag ringde o bokade tid. Så det va verkligen på tiden! Tyvärr är älskade Karin på Nya Zeeland men jag fick klippa mig hos Philip o han va jätteduktig han med! Känns jättehärligt! Nu e jag lite i valet o kvalet om jag ska spara långt. Håret går att sätta upp, vilket är skönt när man tränar. Men jag trivs i page, samtidigt som jag verkligen saknar det långa håret som man kan locka, fläta o göra massor med. Hur som helst lär det dröja innan det blir så pass långt.

Efter jobbet träffade jag Anna för lite skvaller o thaimat. Mysigt! Nu är jag så mätt att jag knappt kan sitta el stå. Åt alldeles för mycket bara för att jag varit konstant hungrig hela dan trots massa mellanmål... Det är typ dags för sängläge. Men jag måste diska först. Urk o blä! Ingen Pilatesboll blev det heller men eftersom jag ska på Street Dance imorrn o Spinning/Core på fredag så gör det verkligen inget med en dags vila. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0