inget liv?

Det känns ibland som om jag inte gör annat än tränar, sover, jobbar, tränar, sover, jobbar, tränar, sover, jobbar, tränar, sover, jobbar.. Iaf under veckorna. På helgerna hänger jag mest med vännerna, vänder på dygnet ibland gör jag med. Men jag börjar blir trött på att va ensam, inte ha någon särskild att vända mig till sådär som jag haft det förut. (Får man säga det högt?) Förhållandetjej, singeltjej, partytjej, träningstjej? Nej! Jag är bara jag, o jag trivs med att vara jag, men vissa dagar vill jag mer! Nu ser jag iaf fram emot våren o San Diego-resan. Och så Pilatesboll imorrn. Ikväll har jag varit på Shape, fick sällis av Linda. :) Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vem ska du till San Diego med? Skoj!

2010-01-26 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0