....

Jag mår inte så bra. Jag är fortfarande lite ledsen och det går inte att komma ifrån det helt. Jag är glad att jag har så fina vänner o underbar familj. Nej, det här har inte med någon kille att göra... hahah.. sådana håller jag mig ifrån nu för tiden då jag vet att killar bara för med sig problem. Nej det här handlar om min framtid. Vi får se vad som händer, men jag har på nåt sätt tappat hoppet lite efter att mattan ryckts undan fötterna för mig två gånger nu.

Hade planer på att åka till underbara Ingrid o Bosse i Nyköping idag men jag tror jag gör det imorgon bitti ist. Tror jag ska hänga med min finfina Lisa ikväll ist. Och innan det ska jag ta en lång varm dusch o sedan fika lite med Tanja. Visst är det härligt med vänner som trollar bort det onda o får en att skratta igen?!


Kommentarer
Postat av: madde

usch då vännen. Hoppas att det ordnar upp sig. Tänker på dig vad det nu än må vara:(

Kram

2010-01-23 @ 12:59:38
Postat av: Mia

Tack så mycket Madde! Vet inte vad jag skulle göra utan mina söta vänner! Ni är bäst! Puss o kram o hoppas allt är bra med dig!

2010-01-23 @ 20:39:18
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: madde

aldrig kul när ens vänner mår dåligt! Ta hand om dej nu1 Kram

2010-01-24 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0