bio x 2

Nyårsdagen kändes väldigt seg efter att Rosie o Katrin gått hem. Försökte städa lite, lyckades sedan ställa in lite kanaler på tv:n o såg lite av Sliding doors. När kvällen kom skuttade jag iväg för att möta Miranda o Maria vid Rigoletto. Avatar i 3d. Grym film!

På trettondagsafton gick jag o Malin på bio. New moon. Vi hade sett fram emot den filmen sedan vi hyrde Twilight när vi bodde tillsammans på Kungsklippan. Länge sedan kändes det som.. Kan inte säga att jag tyckte 2:an va lika bra. Det va lite lustigt med vampyrer o varulvar i samma rulle o den slutade konstigt. Men naturligtvis måste vi se tredje filmen om det kommer en sådan.

Efter bion ringde Mexen o ville att vi skulle hitta på nåt. Eftersom kommande dag va en röd dag tänkte jag att det va väl ingen dum idé att dricka rödvin o dansa bort natten på Berns. Dessutom så visste jag ju att Lisa o Erik skulle komma dit senare med o dem hade jag ju inte sett på evigheter. Sagt o gjort, jag åkte hem o svidade om till tangotofflorna o struttade sedan iväg på nya äventyr. Finfina bilder finner ni här hos Dita.

Kommentarer
Postat av: Tuula

Avatar vill jag också se. Är den värd de där 95 :- som det kostar? ;) Det kommer komma en tredje twiligt i år, så håll utkik ;)



fin blogg du har för övrigt :)

kram, Tk

2010-01-11 @ 13:27:51
URL: http://tuulakunila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0