note to self

Never ever bus again! Huga, drygt o segt va det! Ont i hela kroppen av att suttit stilla 100 år. Tur att jag hade musik. Kunde inte läsa eftersom jag började må illa. Nej aldrig mer buss!! Känns sådär att va hemma. Helgen gick för fort. Det var så trevligt att träffa familjen o vännerna, några nya vänner har jag oxå fått. Solen har varit framme nästan hela tiden o skidspåret varit så fint. Mmmmmmm. Kanske va värt den där bussresan ändå...

Jo just det ja. Polaren Pär va på den andra bussen. Sjuuukt. Hade inte sett honom sen jag åkte hem från konferensen i Åre förra året. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag sa ju att de där bussresorna inte är att leka med! Var glad att du inte fick 40 graders feber på köpet! ;) Lovar att du får träffa Arthur när du kommer i sommar!

Kram!

2010-04-06 @ 13:20:40
Postat av: Mia

Heheh.. kände mig faktiskt lite febrig när jag kom hem. Och idag har jag varit helt virrig på jobbet. Fått undan en hel del men kände mig trött o frusen hela dan! I sommar har han ju blivit jättestor, springer säkert ifrån mig... :) Kram på dig, jätteroligt att träffa dig!

2010-04-06 @ 23:38:49
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Susanne

Buss kanske inte alltid är något vidare :(



Kul med nya & gamla vännner, åh familjen förståss

Kram

2010-04-07 @ 18:49:40
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha ha, du det gör han nog redan. Kram på dig med, håller med - var jättekul att ses!

Kram

2010-04-07 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0