matlåda

Åh det e så fint här hemma.. Lite rörigt men mysigt. Spisen fungerar bra, har lagat middag några gånger o det har gått jättebra. :) Kylskåpet börjar bli fyllt. Känns dock inte som nån panik över att fylla det eftersom affären nedanför är öppen nästan hela tiden. Hur som helst så blev det matlådor idag. Ska ta hand om dem nu o sen läsa. Har inte internet hemma än o det är nog bra så att jag kan packa upp. Däremot har jag ingen byrå el bokhylla än så vet inte var jag ska göra av sista lådorna... Idag fyndade jag en jättefin papperskorg till badrummet. Turkos o med lock!! Sökte faktiskt extrajobb i butiken. Den verkade så mysig o vad ska jag annars göra i vinter om helgerna? :)

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vad härligt att du verkar trivas!!! och vilket smart drag att söka extrajobb:) Hoppas du får det, ska hålla tummarna. Kram

2009-09-03 @ 21:06:48
URL: http://jamtmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0